Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Nu är april också snart slut.......

Av Ulrica - 26 april 2010 12:26


japp - sista veckan på denna underbara vår månad, värmen är tillbaka och jag ser på mina fina planteringar hur det bara knakar när det växer. Visst är naturen fantastisk. Vi kan uppfinna massa tekniska prylar, skicka saker till Mars och månen - men skapa en så vacker natur som vi har - det kan bara Moder Jord.


Hon har varit arg de sista åren - skickat massa varningar till oss - tsunamis, jordbävningar, orkaner och vulkanutbrott - undrar när man ska ta henne på allvar.


må gott alla:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 19 januari 2011 11:19

Fy vad jag är duktig.... snart är det en hel månad som vi flitigt gått till gymmet och tränat. Det konstiga är att jag alltid avskytt att springa - oavsett om det var när man tränade som mest och spelade på elitnivå eller som de sista åren bara för a...

Av Ulrica - 3 januari 2011 13:36

  Härligt med samtidigt så skrämmande - att tiden går så himla fort. När man va "liten" så kunde sommarlovet vara hur länge som helst, nu går det ett år på ett sommarlov. Men å andra sidan - tänk om dagarna varit längre - så skulle man ju aldrig ko...

Av Ulrica - 28 december 2010 15:53

inte riktigt lika skrikig - men jag älskar ju gult så den yttre gula får faktiskt vara kvar.   Hej alla - hoppas alla haft en härlig jul. Vet att det inte är alla förunnat men ... jag har verkligen njutit. Lugnt och skönt, lagomt med god mat, so...

Av Ulrica - 23 december 2010 10:01

Oj vad den blev skrikig i färgerna. Men va sjutton får bli såhär till jag vill byta till nått annat. Kommer nog på nåt nytt snart - för annars brukar man vara ganska idefattig vid det här laget - med ansträngt minne för att hitta bra julklappar och...

Av Ulrica - 23 december 2010 09:38

  Och ja visst - många får problem att ta sig hem och fira jul med sina nära och kära.   Då kanske vi ska tänka på alla de som jobbar för högtryck för att vi ska ta oss till våra nära och kära. Kan inte tänka mig att det är så roligt att stå ut...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards