Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Så FANTASTISKT!!!!!

Av Ulrica - 22 mars 2010 07:42


måste bara skynda mig att skriva om hur himla fantastisk denna helgen har varit, våren är äntligen häääääärrrrrr :)


påtat i trädgården med som vanligt efterföljande "träningsvärk" och trötthet som är sådär himla underbart! Fy farao vad den här årstiden är underbar.


så till alla - njut


hörs sen.................

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Ulrica - 19 januari 2011 11:19

Fy vad jag är duktig.... snart är det en hel månad som vi flitigt gått till gymmet och tränat. Det konstiga är att jag alltid avskytt att springa - oavsett om det var när man tränade som mest och spelade på elitnivå eller som de sista åren bara för a...

Av Ulrica - 3 januari 2011 13:36

  Härligt med samtidigt så skrämmande - att tiden går så himla fort. När man va "liten" så kunde sommarlovet vara hur länge som helst, nu går det ett år på ett sommarlov. Men å andra sidan - tänk om dagarna varit längre - så skulle man ju aldrig ko...

Av Ulrica - 28 december 2010 15:53

inte riktigt lika skrikig - men jag älskar ju gult så den yttre gula får faktiskt vara kvar.   Hej alla - hoppas alla haft en härlig jul. Vet att det inte är alla förunnat men ... jag har verkligen njutit. Lugnt och skönt, lagomt med god mat, so...

Av Ulrica - 23 december 2010 10:01

Oj vad den blev skrikig i färgerna. Men va sjutton får bli såhär till jag vill byta till nått annat. Kommer nog på nåt nytt snart - för annars brukar man vara ganska idefattig vid det här laget - med ansträngt minne för att hitta bra julklappar och...

Av Ulrica - 23 december 2010 09:38

  Och ja visst - många får problem att ta sig hem och fira jul med sina nära och kära.   Då kanske vi ska tänka på alla de som jobbar för högtryck för att vi ska ta oss till våra nära och kära. Kan inte tänka mig att det är så roligt att stå ut...

Ovido - Quiz & Flashcards