Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Ulrica - 8 mars 2010 07:29

Hej alla glada,


lång time no see.......  ha ha


ja ja ibland blir det så, först så hade jag inget att skriva om och när jag sen fick tummen ur så vart ju sidan borta, eller bytt, tja vet inte vilket. Men visar ju bara att man varit ur skrivar tagen ett tag. Men nu är jag tbx, ett tag ialla fall. Får se hur mycket jag har att skriva av mig denna gången :)


Konstigt när man läser sina gamla inlägg - hur tankarna går, både roligt och sen kommer vissa som man bara vill ta bort, men det får man ju inte göra för det var ju vad man kände just då och ville skriva av sig - och det är väl lite det som är tanken med en blogg, att man ska skriva av sig just då och inte bära med sig i magen. Det har hjälpt mig i alla fall, samma som att jag "pratar" högt med mina konstiga tankar och "ångest" saker. Men det tror jag att jag har skrivit om förut - men vill bara påminna om detta "tricks" funkar mycket bra.


Livet rullar på - fick depression i torsdags när jag gick upp och duschade, man går in i badrummet och det första man får se är sig själv i spegeln, där står en person som ser både trött och gammal ut, vem faan är det tänker man. Sen måste man inse att det är JAG, och tja, hmmmm inte är det mycket att göra åt, man blir äldre (vill inte skriva gammal låter så oerhört negativt) fast egentligen - är det negativt eller är det så att vi inte idag vill blir ädre?? Jag försöker acceptera alla linjer och att hyn inte längre är så fast som när man va 35. Nix - ska sluta att tänka så - det ÄR ok att det sker förändringar med kroppen, och jag är faktiskt både frisk och glad :)


Och till sist - det är vår...... glöm inte att njuta denna tiden, är nästan den bästa på hela året när det börjar ljusna och det börjar spira, fåglarna kvittrar

Ovido - Quiz & Flashcards