Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Så - nu är den ändrad......

Av Ulrica - 28 december 2010 15:53

inte riktigt lika skrikig - men jag älskar ju gult så den yttre gula får faktiskt vara kvar.

 

Hej alla - hoppas alla haft en härlig jul. Vet att det inte är alla förunnat men ... jag har verkligen njutit. Lugnt och skönt, lagomt med god mat, sovit, läst, spelat poker och inte varit och shoppat eller överhuvud taget inte utsatt mig för någon stress. Man får passa på att njuta sådana här jular - när allt liksom klaffar och man mår bra.

 

Å andra sidan behöver jag inte tänka på att åka runt och hälsa på släkt och vänner, man hinner faktiskt det andra tider på året. Sedan är det trevligt när alla är samlade - för det händer ju andra sidan inte så himla ofta. Sedan är barna stora så det blir en present var - fast å andra sidan önskade sig dottern de tecknade klassiska walt disney filmerna - Snövit, Törnrosa, Askungen, Lejonkungen och så naturligtvis Ice Age och hon e 22 nu. Kanske kommer minnen tillbaka när de tittar. Sedan blir det nog så när som hon jobbar utomlands som hon gör att det kan vara avkopplande att se tecknat på svenska.

 

Men en annan sak som jag bestämt mig för nu - har haft uppehåll i 8 år - men nu ska jag börja rida igen. Tror jag behövde ett längre uppehåll när man hållt på så mycket som jag gjort med hästar. Men denna gången ska jag börja antingen på ridskola ELLER titta efter ställen där man kan hyra och rida med ut. Får se vad jag hittar.

 

Nix  slut för idag- må gott alla  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 19 januari 2011 11:19

Fy vad jag är duktig.... snart är det en hel månad som vi flitigt gått till gymmet och tränat. Det konstiga är att jag alltid avskytt att springa - oavsett om det var när man tränade som mest och spelade på elitnivå eller som de sista åren bara för a...

Av Ulrica - 3 januari 2011 13:36

  Härligt med samtidigt så skrämmande - att tiden går så himla fort. När man va "liten" så kunde sommarlovet vara hur länge som helst, nu går det ett år på ett sommarlov. Men å andra sidan - tänk om dagarna varit längre - så skulle man ju aldrig ko...

Av Ulrica - 23 december 2010 10:01

Oj vad den blev skrikig i färgerna. Men va sjutton får bli såhär till jag vill byta till nått annat. Kommer nog på nåt nytt snart - för annars brukar man vara ganska idefattig vid det här laget - med ansträngt minne för att hitta bra julklappar och...

Av Ulrica - 23 december 2010 09:38

  Och ja visst - många får problem att ta sig hem och fira jul med sina nära och kära.   Då kanske vi ska tänka på alla de som jobbar för högtryck för att vi ska ta oss till våra nära och kära. Kan inte tänka mig att det är så roligt att stå ut...

Av Ulrica - 16 december 2010 12:41

Kanske ska göra som hon i Svenska Hollywood fruar - och skaffa en assistent    Undrar lite hur hon tänkt sig - att assistenten ska ta fram underlag och material som hon sedan skriver nåt om eller skriver assistenten själva bloggen ockspå och hon go...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards