Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Träningsmatch!!!

Av Ulrica - 25 mars 2010 07:48


hej hopp alla glada..... och ni andra också   


igår vart det träningsmatch, har inte tränat speciellt flitigt denna vinter ska jag villigt erkänna hmmmmm låt mig se, en gång faktiskt har det blivit ha ha - det är så himla lätt att skylla på något just den tiden  - och ändå är det bara en gång i veckan, förstår ingenting ;-)


men med ålderns rätt känner jag att det är helt ok - har tränat så mycket i mitt liv tidigare att just nu gör jag det när jag känner för det. Och det är himla roligt.


man kan väl säga att det är tur att jag tränat så mycket förr - jag klarar mig ganska hyfsat fortfarande på den grundträningen. Fast idag gör jag inte de där djupledslöpningarna - för jag vet - att det är inte säkert att jag orkar tbx om motsåndarna får ett snabbt motanfall - ha ha


för det är ändå så - att huvet är lika piggt och hänger med som tidigare - det är bara det att kroppen inte riktigt är lika rapp och snabb som då - någonstans inser man att man glömt något på vägen - jo just det - orken :)


MEN kul var det - och inga nerver spökade heller - varför man nu ska bli nervös när man spelar 7-manna lag i lägsta divisionen - för skojs skull - men det ska jag berätta om en annan gång


må gott!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 19 januari 2011 11:19

Fy vad jag är duktig.... snart är det en hel månad som vi flitigt gått till gymmet och tränat. Det konstiga är att jag alltid avskytt att springa - oavsett om det var när man tränade som mest och spelade på elitnivå eller som de sista åren bara för a...

Av Ulrica - 3 januari 2011 13:36

  Härligt med samtidigt så skrämmande - att tiden går så himla fort. När man va "liten" så kunde sommarlovet vara hur länge som helst, nu går det ett år på ett sommarlov. Men å andra sidan - tänk om dagarna varit längre - så skulle man ju aldrig ko...

Av Ulrica - 28 december 2010 15:53

inte riktigt lika skrikig - men jag älskar ju gult så den yttre gula får faktiskt vara kvar.   Hej alla - hoppas alla haft en härlig jul. Vet att det inte är alla förunnat men ... jag har verkligen njutit. Lugnt och skönt, lagomt med god mat, so...

Av Ulrica - 23 december 2010 10:01

Oj vad den blev skrikig i färgerna. Men va sjutton får bli såhär till jag vill byta till nått annat. Kommer nog på nåt nytt snart - för annars brukar man vara ganska idefattig vid det här laget - med ansträngt minne för att hitta bra julklappar och...

Av Ulrica - 23 december 2010 09:38

  Och ja visst - många får problem att ta sig hem och fira jul med sina nära och kära.   Då kanske vi ska tänka på alla de som jobbar för högtryck för att vi ska ta oss till våra nära och kära. Kan inte tänka mig att det är så roligt att stå ut...

Ovido - Quiz & Flashcards