Direktlänk till inlägg 19 november 2007

Förbannad

Av Ulrica - 19 november 2007 22:36

är man ibland - men nu är jag riktigt  - jag menar riktigt F-bannad.


Sitter med mitt stora intresse - nätpoker - och ja jag vet att det är lätt att fastna och bli spelberoende - men jag passar mig och ja - jag spelar bara billiga små eller gratisturneringar - men nu till saken. Jag sitter med en kåk - och naturligtvis så ska man ju vinna när man har en kåk, nu var  det  i och för sig bara tvåor och treor i kåken - men det var en KÅK. Och så sitter det en där - som redan har en himla massa pengar (låtsas) som får upp en åtta

som sista kort - och gissa vad han (för det var säkert en HAN) har på hand då - jodå - en liten kåk - fast naturligtvis högre än mig. Orkar inte ens räkna ut vad sannolikheten är att det kommer upp två kåkar på samma bord  - samtidigt är. Men bara för att lilla jag sitter där så - är den säkert inte alls stor - för säga vad man vill - tur i spel har jag inte - och har aldrig haft. Men grämer jag mig - INTE alls, bara som ikväll, när jag förlorar med så bra kort så kan man inte bli annat än just - Förbannad :)


Sov gott alla :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 19 januari 2011 11:19

Fy vad jag är duktig.... snart är det en hel månad som vi flitigt gått till gymmet och tränat. Det konstiga är att jag alltid avskytt att springa - oavsett om det var när man tränade som mest och spelade på elitnivå eller som de sista åren bara för a...

Av Ulrica - 3 januari 2011 13:36

  Härligt med samtidigt så skrämmande - att tiden går så himla fort. När man va "liten" så kunde sommarlovet vara hur länge som helst, nu går det ett år på ett sommarlov. Men å andra sidan - tänk om dagarna varit längre - så skulle man ju aldrig ko...

Av Ulrica - 28 december 2010 15:53

inte riktigt lika skrikig - men jag älskar ju gult så den yttre gula får faktiskt vara kvar.   Hej alla - hoppas alla haft en härlig jul. Vet att det inte är alla förunnat men ... jag har verkligen njutit. Lugnt och skönt, lagomt med god mat, so...

Av Ulrica - 23 december 2010 10:01

Oj vad den blev skrikig i färgerna. Men va sjutton får bli såhär till jag vill byta till nått annat. Kommer nog på nåt nytt snart - för annars brukar man vara ganska idefattig vid det här laget - med ansträngt minne för att hitta bra julklappar och...

Av Ulrica - 23 december 2010 09:38

  Och ja visst - många får problem att ta sig hem och fira jul med sina nära och kära.   Då kanske vi ska tänka på alla de som jobbar för högtryck för att vi ska ta oss till våra nära och kära. Kan inte tänka mig att det är så roligt att stå ut...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards